Product informatie
- ISBN 9789491560613
- ISBN 10 9491560611
- Druk 1
- Bindwijze Paperback
- Taal Engels
- Uitgever Adfo Groep
- Onderwerp Marketing
- Beschikbaar sinds 12 Maart 2014
Samenvatting
The excellent customer journey experienceHANDBOOK FOR INTEGRATED MULTICHANNEL MANAGEMENTIt continues to get tougher for executives in marketing, sales and service. Their departments refuse to cooperate with one another while the market is changing rapidly. The number of channels for communication and distribution continues to increase due to the on-going advances in digitalisation. Customers and prospects use increasing numbers of these channels in all imaginable combinations during their orientation, purchase and use process. Furthermore, unexpected competitors, who are masters at the channel game, are entering the market.The only solution is to implement an integrated omnichannel operation whereby the strategy, structures, processes and systems are seamlessly aligned. For most organisations ... this presents an enormous challenge.'The Excellent Customer Journey Experience' describes in a practical way how an omnichannel approach can be optimally implemented and managed. The method is based on scientific research supplemented by years of experience of the hard reality of marketing and sales practice.A must-read book for every director, executive and specialist in marketing, sales and service who wants to achieve a breakthrough to maximum ROI. About the author:Mike Hoogveld MSc RM is Associate Partner at Holland Consulting Group and has over 18 years of experience in sales and marketing. As a Chartered Marketer (RM) he is an advisor on the intersection of marketing, sales and service, helping companies in their transition to an omnichannel organisation. He is also engaged in academic research into the success factors for omnichannel management. Furthermore, he is guest lecturer at various universities and business schools and a frequent speaker. Hoogveld has worked internationally for many companies and organizations in various industries. INCLUDES CASE STUDIES!Nominated for the PIM Marketing Literature Prize, and Management Book of the Year 'INVALUABLE REFERENCE'Akin Arikan - bestselling author of 'Multichannel Marketing' 'A must read for every modern marketeer'Wil Wurtz - bestselling author of 'The Customer Profit Maxim'
Meer boeken van uitgever Adfo Groep
Meer boeken met de onderwerpen Marketing
Veel gestelde vragenmeer antwoorden
Hoe werkt Resale.nl?
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe kom ik in contact met de verkoper?
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Hoe kan ik een boek kopen?
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
- Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
- Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
- Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
- Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
- De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe weet ik wat ik koop?
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
Kopers over Resale.nl
bart van gijsel
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
Patrice Michel
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
marjolein
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
marjolein
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
hilda1
"goede medewerking en hulp dank u wel"
Tineke
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
stacy
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
elisa
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
Elly
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
Gerard+[2]
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."